God Jul!

God Jul önskar Alfons och jag er alla läsare av min blogg! Bilden är tagen på julafton förra året när Alfons bara hade bott hos oss i en vecka. Sen dess har ett helt år passerat... Ett år så fyllt av kärlek och skratt! :-) En tillbakablick över året som gått kommer närmare nyår... Det är så roligt att ni vill följa mig och Alfons! Jag vet att ni är ett helt gäng för det kan jag se statistik på men ni måste bli bättre på att kommentera! Det känns ibland som om jag uppträder inför en publik som jag inte kan se! ;-) Ni får gärna vara anonyma även om det är kul att veta vem som kommenterar. Ha nu en riktigt skön och avkopplande jul med många långa promenader i skogen med era vänner så ses vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: pats

GoD Jul önskar syster Karin me matte ; )

hoppas att julen blir fylld av promenader och härliga julklappar : )

2010-12-22 @ 22:11:53
Postat av: Hilferink

God Jul och Gott Nytt År önskar Fam. Hilferink

2010-12-23 @ 07:51:23
Postat av: Eva D

God Jul Alfons med familj!



Synd att vi inte sågs på mässan i söndags, men jag fick allafall träffa en kompis till dig som hette Adam och han var också jättemysig.



Hoppas att ni får en riktigt mysig och skön jul!



Julkram Eva

2010-12-23 @ 08:29:03
Postat av: Monica

GoD JuL & GoTT NyTT år!



önskar Monica & Gänget

2010-12-23 @ 15:15:10
URL: http://magnuslunds.blogspot.com
Postat av: Lix

Go Jul Å Gott Nytt År!

Hoppas du får massa grisöron i julklapp! :)

2010-12-23 @ 18:14:47
URL: http://lillelix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0