Jag ska bli storebror!

I fredags berättade matte att jag ska bli storebror! Ja, alltså inte på riktigt men nästan! Jag ska få en alldeles egen lillasyster att ta hand om på jobbet för mattes kollega Louise ska skaffa en Lagottoflicka! Hon är just nu pytteliten, bara knappt en vecka gammal så det dröjer hela 7 veckor tills vi får träffas första gången. Då ska jag visa henne allt jag kan och alla skrymslen och vrår på kontoret. Jag ska t o m erbjuda henne en sängplats i min korg och jag lovar att hålla "händerna på täcket". Ja, än så länge förstår jag inte bättre men matte säger att jag snart kommer att börja lyfta på ena bakbenet när jag kissar! Vad är det för trams? Vem vill frivilligt vingla på tre ben när man faktiskt fått fyra? Jag ska nog visa henne! I helgen ska förresten matte låna ut mig till en instruktörskurs. Då får de nåt att bita i för jag kan faktiskt hitta på hyss lite då och då! Jag lämnar en fullständig rapport om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0