Sportlov!

Här ser ni mig med full fart i skogen! Jag och min flock har varit uppe i Dalarna hos farfar. Husse och matte har åkt skidor men det är jag för liten för. Jag fick åka på utflykt med farfar och Gerd som hans tjej heter. Det var jätteskoj! Nästa dag kom husse och matte hem lite tidigare från backen och så hade vi en jättemysig afterski på altanen med lite folk. Det bästa var i alla fall alla barn som kom på besök. De ville leka med mig allihop! De kastade pinnar och så fick jag jaga dem i skogen en stund. Det var skoj! Jag är faktiskt ganska försiktig av mig och hoppar inte på någon. Gör jag det blir matte så ilsken och det vill man ju inte riskera. Bäst att göra som hon säger...
En annan kul grej var att lilla Anna hade med sig en himla skojig leksak. Först tyckte jag att den var rätt läskig men det gick över.
Jag vågade t o m ge den snygga bruden en puss!
Jag gillar verkligen att vara hos farfar! De säger att det där vita som syns bakom mig faktiskt är vatten som man kan bada i. Eller hur! Tror de att jag är hur korkad som helst?
Nu är flockens ledighet över och nu börjar jag jobba i morrn igen. Matte har berättat för mig att jag ska på träning på tisdag. Då får jag träffa en annan cane corsokille. Han heter Adam och han ska lära mig allt han kan om tjejer... Jag återkommer med en rapport om det!

Kommentarer
Postat av: pats

va skönt att höra att alfons e frisk från hostan, här dras Karin me ont i öronen och ont i sitt e´na öga : ( men vi hoppas attt hon snart ska va på bättringsvägen : )

2010-03-08 @ 17:36:30
Postat av: Linda & Azi

Jätte fin, Alfons! Blir kul och ses snart! :)

2010-03-12 @ 15:27:45
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0