Den som söker...

han finner en skitrolig figurant mitt ute i nowhere! Här kommer lite bilder på Alfons äventyr ute i skogen. Alla bilder är tagna av Mary Tjärn Wright eller i alla fall med hennes kamera. Vi turades om att leka paparazzi där ute i skogen...
Här kommer Alfons i full fart mot nästa figurant. Instruktören Mary i bakgrunden har precis avslutat sitt lekpass med honom och han sätter av mot nästa lektant.
Tjolahopp! Läpparna flyger när han sätter fart!
Här kampar Alfons med Mary.
Jag står på mittstigen redo att sända ut honom till en figurant.
Åhej! Alfons sätter fart igen!
Här frontar jag den nya figuranten som Alfons är på väg till. Han passerar mig precis som man ska.
Här avslutas söket och figuranten följer med ut till stigen.
Lunch i det fria - första för i år! Mary dukade upp en fantastiskt god lunch!
Här är jag figurant till Rufsa! Hon var precis på gång att börja löpa så hon var rätt upptagen med sin pr-turné om man säger så...
Ja, okej, nu har jag hittat henne! Vad ska jag göra nu då, matte?
Tjolahopp! Full fart mot figuranten Eva som drar fram favvisleksaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0