Springtime!

Vet ni vad jag och Alfons gjorde när vi kom hem från jobbet? Gissa! Vi tog vår första löprunda tillsammans! Herregud, säger jag bara... Tungt var bara förnamnet men inte för Alfons inte... Min löptakt var hans travtakt! Perfekt! Vi har nu officiellt påbörjat vår träning inför Hundlöpet som går av stapeln den 11 september på Lidingö. Varje sund människa skulle förstå att datumet i sig är tillräcklig varning. Det liksom skriker ut "Don't go there!" Påminn mig om att jag borde ha fattat det när ni plockar upp resterna efter mig när vi passerat mållinjen (om jag kommer så långt).

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag tror det går alldeles utmärkt. Det är ju alltid som värst i början ju. Om du ska ut igen på söndag kanske jag hänger med. Jag har gryym träningsvärk efter ett cross-fit-pass på jobbet igår så jag behöver röra på mig.

2011-03-25 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0