Mycket och lite på samma gång!

Vi är mitt uppe i flytten nu... Flyttlasset går den 21/8 och den 22/8 får vi tillträde till vår lägenhet. Ja, du läste rätt! Lägenhet! Många har nog tokförklarat mig som flyttar till stan med en stor hund. Men det kan bli riktigt bra tror jag! Annars hade jag givetvis aldrig tagit det beslutet. Nu kommer jag och Alfons kunna gå till jobbet varje dag och jag vet en hund som kommer att bli lycklig över det. Vi kommer att få mer tid över till en massa roliga aktiviteter. Vi kan ta färjan över till Djurgården och gå långa promenader i vackra omgivningar. Jag ser fram emot att ha människor omkring mig och ha nära till kompisar! Man får heller inte glömma att vi har ett paradis i Dalarna att åka till på helgerna om suget efter skog blir för svårt. Jag kanske redan har skrivit ett inlägg om detta men just nu snurrar mycket i huvudet så jag har glömt det i så fall. Idag fick Alfons vara hos Selma medan vi fixade saker i stan. Selma är på väg att börja löpa - det kunde Alfons berätta! Han har suttit fast i rumpan på Selma hela tiden så till slut gick Selma och lade sig under bilen! Där fick hon i alla fall vara ifred! Det har sina nackdelar att vara en stor kille...


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsonne

Det blir säkert alldeles utmärkt! Kul!

2012-08-11 @ 08:39:15
URL: http://valpenborderline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0