Skitblogg!

Det går inte att blogga från telefonen och det är så otroligt irriterande! Mest irriterande är att det inte står någonstans vad det beror på! Det är verkligen under all kritik! Nåväl, skulle bara rapportera att vi till fotografen i lördags och det gick till en början jättebra, Tills vi skulle få upp Alfons på själva fotoduken. Han gillar ju inte konstiga manicker som hänger ner från tak och där var det jättestora svarta reflektorer och blixtar. Han dröp av som en avlöning och fick hämtas medelst våld från lagret innanför studion. Så lagom lätt att släpa fram en hund på 56 kg som inte vill. Utan koppel eller halsband att hålla honom i. Nåväl, helt svettiga var vi nog båda två efteråt men jag tror att fotograf Daniel fick till ett par bra bilder. Ska bli spännande att se. Annars löper livet på. Alfons ska bli citydog i augusti för då flyttar hela familjen till Henriksdalshamnen. Det är säkert flera av er som idiotförklarar mig som överger en fantastisk miljö ute på landet där Alfons kan ha en jättestor trädgård för sig själv. Men nu har vi tröttnat på att pendla och lägga tid och pengar på bilåkande fram och tillbaka. Alfons och jag kan GÅ till jobbet och det är något som vi båda kommer att uppskatta. Och Alfons, han trivs där jag är, så okomplicerad är han. Han kommer få en härlig balkong i glas där han kan spana på båtar och smeta sitt dregel på. Ska bli spännande för oss alla att få byta liv. Vi kommer att kunna gå och cykla vart vi än ska och livet kommer att bli så mycket enklare. Vi får väl se om jag har rätt eller fel... Kika in här så får ni uppdateringar lite då och då. Ännu fler hade det ju blivit om den där förbaskade mobilappen fungerade som den ska. Skämmes blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0