Status

Det har varit tyst på bloggen ett tag. Helgerna var över, jobbet har satt igång igen och tiden bara försvinner. Allt är dock bra med Alfons. Han äter inte smärtstillande längre och är precis som vanligt. Vi har vattentraskat två gånger och det går bra. Tog två bilder på honom sist som ni får se här. Lite roliga effekter ser jag men Alfons har inte saker inopererade i skallen. Det ser bara ut så, ha ha. Nu har vi klarat av en sjukvecka med mig i stället. Influensan drog in och slog ner mig jämns med fotknölarna men nu är jag frisk igen. Alfons har visat ett enormt tålamod med mig när jag har släpat mig och honom runt kvarteret vid lunchtid. Hade inte klarat av en hund som studsat upp så fort jag hade rört mig i sängen. Han har istället sovit med mig dagen lång. Det har säkert också varit bra för hans rehabilitering. Men nu hoppas jag att kyla och sjukdom släppt greppet om oss båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0