Galet mycket snö!

Idag fick jag följa med lillmatte Karla som skulle gå och möta sin kompis Maja. Det var inte någon som gått stigen innan oss så vi höll på att försvinna i all snö. Tur att jag hade min snygga jacka på mig så jag slapp bli kall om magen (och snoppen). Man måste ju vara lite rädd om resurserna... Annars har jag lekt med matte, min andra lillmatte och hennes pojkvän. Jag här himla duktig på att springa och hämta grejer som de slänger iväg. Men det är rätt så otacksamt arbete för så fort jag lämnar av grejen som jag hämtat så SLÄNGER DE IVÄG DEN IGEN! Asså nästa gång får de springa och hämta den själv! Jag får ta ett snack med dem om det.
Här kommer en snygg bild på mig ute i snöovädret. Visst är jag söt?
Kolla in vad mycket snö vi har!
Här är huset som jag bor i. Matte och husse säger att under det här vita så finns en stor gräsmatta men än så har jag inte sett nåt sånt. Undrar om de försöker lura mig?

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Snyggast i stan är du! Fina bilder från ditt revir. Kram

2010-02-22 @ 22:23:18
Postat av: Anna-Lena

Han är ju för söt!

2010-02-23 @ 14:57:37
Postat av: Sally

Ja men Alfons det är klart att de kastar saker så att du ska hämta om och om igen! För mig är det solklart och jag hämtar numera saker för kastning så fort någon i flocken sätter sig på golvet för att gosa med mig:-)Jag kan aldrig få nog!

P.s Har fått sitta i soffan i Trysil för den var en gammal typ i skinn sa husse. Som om jag kommer att göra skillnad på den och soffan hemma - not.

2010-03-03 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0