Gott Nytt År!

Nu är vi uppe i Dalarna hos svärfar för att fira nyår. I morse tog jag och Alfons en skidtur på sjön Runn som ligger 3 meter från huset. Det var bara att knäppa på sig skidorna och ge sig av 10 meter ut på isen och så dök ett jättefint skidspår upp! Alfons vill ju gärna gå bakom mig och det är ju inte så poppis eftersom hundtassarna gör hål i spåret. Nu var det ju inga preparerade spår utan mer bondspår men det dög bra för oss. Knäppte några bilder på Alfons i morgonsolen. I morgon blir det lite mer skidåkning och korvgrillning i väntan på tolvslaget. Vi valde att fira nyår här ute på landet för att förskona Alfons från de värsta smällarna. Det är bättre att vänja honom lite gradvis och under kontrollerade former. Vill ju inte att han ska utveckla skotträdsla men han börjar visa att han är lite berörd. GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ALLA BLOGGVÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Ulrika o Sassa

Tack detsamma till er med! Jag ska tänka på er när jag dricker mitt "findricka" på tolvslaget.

2010-12-31 @ 02:32:38
Postat av: Adam & Eros

Gott Nytt till Er alla

2010-12-31 @ 09:47:11
Postat av: pats& Karin

Gott slut & Gott Nytt

2010-12-31 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0