Lunchpromenad i Sjöstaden

Jag och kollegan går alltid en runda med hundarna på lunchen och det är många olika djur man träffar på i Hammarby Sjöstad. Några är mer än lovligt orörliga men de fångade ändå Alfons intresse... Jag undrar vad Alfons och stiffa kompisen till höger stirrar på!
Selma undrar vad är för en typ Alfons hittat.
Amen kom igen nu'rå!
Puss på're
Här har Alfons hittat en katt som han helt sonika ställer sig på. Undrar vad katten Loke hemma skulle säga om han skulle göra så på honom... När vi var på väg tillbaka till kontoret så kom det en fasanhöna gåendes... Den bara vaggade fram på trottoaren som om den inte gjort annat och det var ju typiskt att jag inte hade kameran uppe... Den gick fram till entrén till Fine Food, ett gourmetställe som ligger här i Sjöstaden. Nästan som om den undrade om det var där man blev avrättad (de säljer kött av olika djur). Vilken bild det hade kunnat bli... ;-) Nu laddar vi för lördagens äventyr för då hittar ni Alfons och mig på Stockholm Hundmässa i Cane Corsomontern på Rastorget. Vi finns där från kl 9 och ett par timmar framåt. Kom och säg hej om ni har vägarna förbi! :-)

Kommentarer
Postat av: Katja & Nike

Hej där!



Roligt med hundmässan! Jag och mor min ska dit, men på söndagen. Om du hittar någon superbra shopping får du tipsa :)

2010-12-15 @ 10:33:57
Postat av: Eva D

Hej Alfons! Ville bara skriva och säga tack för det enormt gulliga julkort som kom till oss igår! Du pryder nu vår kylskåpsdörr, charmigaste och sötaste tomten i stan!



Lycka till på hundutställningen imorgon! Hade jag haft möjlighet hade jag åkt dit och hälsat på er!



God Jul till dig och hela ligan därhemma!

Kram kram från Eva & Micke

2010-12-17 @ 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0