Biobränsle...

Jag såg på tv-reklam häromkvällen hur några gubbar hämtar kobajs för att göra bränsle av och då fick jag en idé! Kanske matte och husse kan använda mitt bajs till att elda med? För att få lite mer krut i bajset så gnagde jag i mig lite av en vedklabb men det skulle jag inte ha gjort... Jag blev himla konstig i magen och kräktes upp lite flisor på lillmattes matta. Då sprang hon upp och väckte husse och matte mitt i natten och det var ju inte så bra... Matte var rätt sur på mig när hon släppte ut mig och det förstår jag, klockan var typ kvart i fem på morgonen. Sen gick jag och la mig i soffan en stund innan det var dags igen. Då fick husse offra sig. Han var inte gladare han... Det kom bara lite skum ur magen på mig men det hamnade på yllefilten. Inte bra. Jag hade lite ont i magen på morgonen men det gick över efter ett tag. Nu på kvällen lyckades jag i alla fall klämma ut en bajskorv med flis i men inte stoppade matte in den i brasan inte... Hon slängde bästa bränslet i soptunnan! Å jag som kämpade så med att få ut det. Otack är verkligen världens lön.
Jag glömde bort att berätta att jag träffade en himla trevlig tjej i helgen. Hon heter Linn och hon verkligen äääääälskar såna som mig! Hundar alltså. Hon blev så kär i mig så hon skippade ett kalas på lördagen bara för att följa med mig på utställningen. Jag charmade henne rätt rejält tror jag. Vad är ballonger, tårta och lekar mot en dag med mig?
Sen träffade Linn kusin Viggo och då var jag helt plötsligt inte lika poppis längre... Tur att lillmatte Karla älskar mig mest av alla hundar! Jag får väl tillägga att det här kortet är taget INNAN jag drog iväg från ringen med Karla i släptåg. Hon var inte lika glad efteråt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0