Dan före dan...

före topparedan! Jag känner mig liksom på topp! Sätila - here I come! Konkurrensen är ju inte direkt bedövande - vi är bara 5 - ja ni läste rätt - 5 Cane Corsovovvar som är med på utställningen som rasklubben för Cane Corso arrangerar. Det är jag, en brorsa och så syrran förstås och sen vet jag inte vilka de andra två är. Det kanske inte var någon som vågade ställa upp efter att jag avslöjat att jag skulle dit? Kusin Viggo har många fler av samma sort att tävla med - 15 stycken tror jag. Ska bli himla kul att träffa honom! Jag ska berätta allt för er när jag är hemma igen. Kanske har jag med en rosett hem, fast jag tycker inte att rosetter riktigt passar en snygg kille som mig. Ja, ja, bara matte blir glad så. Nu säger matte att jag måste ut och kissa innan natten. Vill ju inte att det ska hända en olycka. Förresten - nu väger jag 30 kg! Matte undrar var detta ska sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0