Man ska sova på natten, Alfons!

Skaffade en finurlig apps till min Iphone, en slags väckarklocka som väcker en när man sover som lättast. Därigenom ska man känna sig pigg när man vaknar. Telefonen känner av ens rörelser och registrerar det i en graf. Så här såg min senaste natt ut...
Kvart i 4!!!! på morgonen hör jag hur Alfons tassar nere i hallen och jag vaknar givetvis direkt! Han behövde gå ut visade det sig. Den där dalen i grafen vid kl 04.00 trodde telefonen att jag sov för att sängen var stilla men då ser ni var jag ute i kylan med en hund som gjorde både nr 1 och 2! Sen var det helt hopplöst att somna om... tills det nästan var dags att GÅ UPP kl 6.30! Då sov jag som bäst igen som ni ser... Bläh!
Idag var det jobbedag igen för Alfons. Han fick tokspelet på sin egen spegelbild i glasväggen så när han låg och tuggade på sitt ben så förde han en djup dialog med sig själv. Det såg och lät för roligt! Svansen gick som en vindrutetorkare så han tyckte nog att filuren i rutan var en rolig en...

Kommentarer
Postat av: Marit

Jag vet utan apps att jag sover som djupast när klockan ringer och det är dags att gå upp...

2010-01-12 @ 21:31:40
Postat av: Gudrun

Ha ha, jag med!

2010-01-12 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0