Det tar sig!

Idag var det fjärde simomgången och det tar sig sa mordbrännaren... Han är är så duktig! Simmar riktigt bra, sa simfröken Camilla. Men jag ljuger om jag säger att han med glädje slängde sig i spat... Idag fick jag ta hand om vilan vid bassängkanten för att han ska bli lite mer fokuserad på mig och det var tungt för ryggen. Vi invigde förresten det nya hundtäcket idag efter badet. Han är ju blöt i pälsen och bör helst gå en liten runda efter badet för att hjälpa kroppen att få bort alla slaggprodukter efter träningspasset. Då får inte musklerna kylas av för snabbt så vi tog med täcket idag. Det passar honom jättefint! Nu gör vi ett simuppehåll på en vecka och det kan vara bra det med. Det är mellan träningspassen han lär sig har jag märkt.
Annars har vi firat 18-årsdag i veckan som gått. Alfons börjar redan få rutin på att väcka födelsedagsbarn med blöta pussar. Hjälp mig, Alfons anfaller, ropar lillmatte Martina där under täcket...
Även andra familjemedlemmar deltog i firandet när födelsedagsfrukosten var avklarad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0