Saknar min baby... uppdaterad!

Är i Österrike för tillfället och hälsar på släkten men saknar min lilla pojke... (och givetvis alla andra i familjen som stannade hemma). Här ser jag inte så många hundar så man får ta kort på det man hittar...
Hittade några fler roliga hundar på shoppingturerna...
Det här är nåt annat än Alfons gamla Hurttatäcke...
Nämen - Alfons!
En Sally hittade jag också!
I väntan på skojsiga inlägg här på bloggen får ni njuta av härliga fantastiska hundbilder tagna av Tim Flach. Klicka på Portfolio så hittar ni dem. Glöm inte att njuta av introt också! Så coolt!

Kommentarer
Postat av: pats

ååååå, en selma hund, den va såååå coool : )

2010-10-22 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0