Segt...

Åkte på jordens förkylning häromdagen så Sofieroplanerna gick om intet. Jag brukar inte ställa in det som jag anmält mig till men nu gick det inte. Köra själv ända ner till Skåne när man nyser och snörvlar - nej, det går fetbort. Jag fick ställa in helt enkelt. Vi kommer igen nästa år i stället. Nu håller jag alla tummar och tassar för att Viggo, systers Lagotto, kniper sitt sista cert i morgon! Hösten har kommit och det inbjuder till fina promenader i skogen. Jag tog med mig kameran och knäppte lite bilder på gullgossen (så ovanligt)...
Snygg kille, eller hur? Men man kan också se helt flus ut...
Ja, vad säger man...
Så, nu är ordningen återställd. Fina pojken.
Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Allbrand

Visst är det tråkigt när man måste ställa in men sånt är det ibland :( Vi ställde in Sofiero för våran Leia då vi fick tid till Viltspår i öppenklass för Natasha och Izor :)

Fasiken så kul det är idag tog Natasha hem sitt tredje sista första pris på raken och tituleras numer även som SEvch :)Izor sitt andra första pris med kanon kritik och fullpott i poäng med HP så idag är vi sååååååå malliga :)

Alltid ljuvliga bilder på snyggingen <3

2011-09-18 @ 23:21:47
URL: http://bordeauxer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0