Moviestar!

Igår tillbringade jag och Alfons förmiddagen på Solna BK för att delta i inspelningen av en film. Det var jättespännande och jag hann inte ta några egna bilder så jag länkar istället till Eva Bodfälts blogg där ni ser oss på några bilder. Tänk vad det är svårt att filma djur. De kan ju inte låtsas vara överraskade eller förvånade som vi människor kan (nåja, i alla fall vissa av oss) utan man måste fånga ett ögonblick som med säkerhet inte kommer att kunna upprepas på beställning. Filmen ska handla om skvaller, och normalt sätt är Alfons jättebra på det. På promenaden tvärstannar han alltid om nåt oväntat dyker upp. Alfons kände sig hemma rätt snart i miljön där på Solna BK även om han aldrig varit där förut så det var ju lögn i h-e att få honom att skvallra när kameran gick... Det var i alla fall väldigt intressant att se hur en filminspelning går till och att det verkligen ÄR svårt att filma barn och djur.

Kommentarer
Postat av: Ture

Hej Alfons!

Vad skoj vi hade det på inspelningen va? Det var kul att träffa dig och tillslut lyckades jag ju skvallra på dig när du kom gående bakom knuten :)

Hälsningar från Borderterriern Ture

2010-10-10 @ 19:18:25
URL: http://www.labradaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0