Alfons 2 år!

Idag fyller älskade pojken 2 år! Tiden går så fort när man har kul! I morse så gjorde lillmatte i ordning en tårta bestående av Vom og Hundemat som botten, täckte hela "härligheten" med creme fraiche och garnerade med cheeze balls och rullade kalkonskivor. Visst ser det gott ut?
Alfons, som inte är direkt glupsk, såg lite misstänksam ut. Ska jag verkligen äta det där?
Men allt gick åt när han väl började äta. Sen var det dags att fylla på frysen med hundmat så jag tog mig en tur upp till Djurö Hund och Katt för att proviantera. Där hittar man mycket smaskens till hunden så det fick bli en stor nötknota och ett lammben från Ö-slakt som ligger här i närheten. Snacka om lokalproducerat! Sen fick det bli en tjursnopp också och en rolig leksak till födelsedagspojken!
Jag tror att han gillade presenterna!
Här är lite bilder på Alfons nya handväska!
Nu väntar en kvällspromenad med bästa Sassa! Det är nog den bästa födelsedagspresenten av dem alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsonne

Grattis Alfons! Nu är du snart vuxen!

2011-08-27 @ 18:48:42
URL: http://valpenborderline.blogspot.com
Postat av: Elisabeth Allbrand

Grattis Alfons lite i efterhand :)

Vackert namn på en vacker kille vi har en Alfons från våran första kull och en Mollgan i andra Alfon's hemlige vän :)

Tack för titten

2011-08-28 @ 21:14:33
URL: http://www.bordeauxer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0