Kompisar i skogen

I morse skulle jag på ett möte på hemmaplan kl 10 så jag passade på att gå ut i skogen på morgonen med Alfons. Lyckan var total när han träffade på grannhundarna Smilla, Frosty och Fanny där ute i skogen. Jag önskar dock att Fanny kunde ha vett att säga till torpeden Alfons lite på skarpen ibland. Han är som en bulldozer när han stormar fram i skogen. Lilla Fanny, som är en liten (men tjock) Labradortik lägger sig på rygg när hon tycker att han blir för mycket. De hittade i alla fall en skojig gren som de kampade med. Jag får lägga upp bilderna i ett separat inlägg för helt plötsligt går det inte att ladda upp bilder när jag mobilbloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0