Hemma på besök!

Idag var vi hembjudna på fika till familjen som köpte vårt hus. Alfons kände sig som hemma, vilket inte var så konstigt. Han gick direkt in i Karlas gamla rum och la sig på sin vanliga plats! Innan fikat gick jag och Alfons vår vanliga "Norrlandsrunda" tillsammans med Ullis och Sassa. Kändes jättebra och Sassa var sig lik. Hon har precis opererat bort en godartad tumör i munnen men av det märktes inget. Hon är i alla fall 11 1/2 år! Lägger upp lite bilder här från dagens äventyr. I ett senare inlägg ska jag berätta om vår högst privata rastgård som jag precis upptäckt... Och sen ska jag också berätta om pensionatsplaner för Alfons. Familjen tänker åka på skidsemester till Alperna på sportlovet för att hälsa på vår äldsta dotter som ska göra sin andra säsong där. Mer om detta i kommande blogginlägg!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1608057/images/2012/pic_508dc5c0e087c337822f42d3.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: L

Fint! Ser fram emot uppdatering (det här är nog den ända blogg jag vet som handlar om en cane corso!)

2012-10-30 @ 08:26:28
Postat av: Gudrun svarar L

Kul att nån läser bloggen i alla fall! Jag ska skärpa mig och uppdatera oftare.

2012-10-30 @ 09:47:28
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se
Postat av: L

det uppskattas! :) jättefint hund har du! (jag har själv en cane corso-tik)

2012-11-01 @ 09:39:22
Postat av: Gudrun svarar L

Tack! Alltid roligt att läsa om hundar av samma ras, eller hur! De har ju sina egenheter... ;-)

2012-11-01 @ 12:47:34
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0